Tuesday, December 21, 2010

LucuNyer..die 2 *sigh*

ni sume sal die.kadang2 nak je marah die.tp kadang2 lucu la die 2.malam tadi g mid valley pun nak gado.haha.sampai tersesat2.padan muke die.bile aku nak bwk kete, muke die da masam.hahaha.die over protection sama aku (ni juga salah satu sbb aku syg die) muahahaha ;p ptg nyer die jnji nak gerak pukul 6.30 tp bule die tido dulu.aku bole da siap2 die bru nk bgn.(tabiat yg x leh di buang = x leh letak kepala, trus hanyut..grrr).  Tapi die ni mmg lawak la.dulu die kurus sekarang die da berisi skit.  Aku suke ngn perubahan yang berlaku kat die ni ;) kalo di lihat comel begitu!. ni adalah antara perubahan diri die yg aku dpt clik
ni gambar die kene tgkp sbb mkn ikan keli bakar senyap2.  taim ni muke die x kembong sgt


Ni masa nk tgk AF. die ni aku puji sbb pandai bergaya orgnyer.dgn gaya nyer itu die berjaya mengaburi mata org yg die 2 x la bape cunnnzz sgt.miahahaha


yg ni die da nmpk berisi tapi still tiut *yeke*wateva



ni pic yg terbaru ngn raja gopal N sue>muke, bdn N segalanyer pasal kamu naek<saham up
 

No comments:

Post a Comment