Sunday, January 2, 2011

Intan Kawen!!

Semalam Intan selamat jadi bini org. tarikh nikah di esgt sweet 01.01.11.ak mmg respek kat dorg ni sbb sepnjg bertunang dorang jarang jumpe.dalam setahun stgh 2 adalah dalam 2,3 kali je jupe.em..aku x boley nyer nk ikot cam2 hoh! hahaha.BdWay selamat pengantin bru ku ucapkan.aku Ngn abg lily da adiahkan selimut.kalo org sejuk gune la ek.hihihi. tema kwen mereka adalah kaler pepel dan next wik kenduri belah laki di Klang ngn teme Grey.  laki intan pada mulenyer aku tgk adalah sorg yg pendiam tp upenyer pelawok dan Plaing penting intan telah bg surprise pada adek beradik die.  Mana x nyer, dorg mana penah tgk tunang intan(sekarang laki la).  Abg Lily la terkejut kerana adek ipar die comel .hihihi

Walau apepun kenduri 2 berjalan dgn lancar.em..pak cik dan mak cik kat flat ni sume baek2 terutama cik mat(bapak mertua raja), cik wahab, cik maria<org yg aku sebutkan ni adalah org kuat surau dan ketua tukang masak>

last ly , aku doa kan moga kalian intan dan fahmi berbahagia hingga ke akhir hayat.  Sanggup aku menghabiskan tenaga dan masa sedangkan kat perak ade kenduri kawen kawan.Walau apepun TAHNIAH di ucapkan ;)  ( pic akan di upload sbb cabel pada abg Lily) (*_^) 

No comments:

Post a Comment